اخبار

پاسخگویی برخط مردمی از طریق سامانه 111 توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان

پاسخگویی برخط مردمی از طریق سامانه 111 توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان
به منظور تقویت تعامل مردم و دولت و پاسخ‌گویی مستقیم به مسائل و مشکلات شهروندان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت (تلفن شماره 111 سامانه سامد) در استانداری کرمان پاسخگوی تماسهای تلفنی مخاطبانی از سراسر استان شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان، در راستای برنامه زمانبندی حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در مرکز الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) دیروز ششم اَمرداد ماه  محمد رضا علیزاده ،  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به صورت برخط پاسخگوی مردم شریف استان بود و تماس‌های مختلف شهروندان در قالب درخواست‌، پیشنهاد، گزارش و شکایات را به صورت مستقیم پاسخ داد.

در این ارتباط ، تماس هایی از شهرستانهای مختلف استان برقرار و مسایل متعدد و مختلفی از سوی مخاطبان مطرح شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در خلال پاسخگویی ، مسایل و موارد مطرح شده را به صورت همزمان با معاونان و مدیران این  اداره کل مطرح و بر پیگیری موارد تا حصول نتیجه تاکید می‌کرد.

علیزاده در حاشیه این برنامه در سخنانی گفت : میزخدمت الکترونیکی، پورتال اداره کل ، سیستم تلفنی 111 و سامانه سامد موجب شده است که مشکلات مردم از طریق به سرعت قابل حل‌و‌فصل و رسیدگی باشد.

وی همچنین پیشنهاد کرد: به مدیران این سامانه  پیشنهاد می کنیم که اطلاعاتی در خصوص مباحث پرتکرار مطرح شده توسط مردم در این سامانه ‏را جمع بندی کرده و در اختیار شورای اطلاع رسانی قرار دهند. ‏

 

۷ مرداد ۱۳۹۹ ۰۸:۳۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید